Здавалося б, кому сьогодні потрібні "Запорожці"? Однак знаходяться люди, готові перетворити їх на незвичайні і красиві автомобілі.

І справді, ніхто не заперечуватиме, що за часів СРСР в честі були седани. Тільки дивно, що за всі роки радянського автопрому на основі седанів жоден із заводів так і не зробив подовжену версію - лімузин.

Невелика історична довідка:

  • Перший подовжений лімузин був побудований у США в 1928 році.

Щоправда, для вищого партійного керівництва такого роду машини в СРСР вироблялися, але то були штучні екземпляри, тому вони не рахуються. От і вирішувалися народні умільці на незвичайні, інколи ж кумедні експерименти.

Приміром, у Мережі з'явився цікавий варіант лімузино-запорожця. Якийсь народний умілець відтюнінгував на свій смак стару модель ЗАЗ, перетворивши "Запорожець" на один довгий автомобіль з розкішними сидіннями всередині.

Відомо, що для виготовлення такого незвичайного лімузина були потрібні три "Запорожці".

Популярні новини зараз

Колектори повертаються: українців масово кошмарять за борги

Нові рейди ТЦК та посилений "вилов": мобілізація кардинально зміниться

"ПриватБанк" висунув жорсткі вимоги українцям: доступу до банківських карток не буде

"Я можу забезпечити всіх": Наталка Денисенко пояснила, чому їй не потрібен "Холостяк"

Показати ще

Ходова частина залишилася без змін, ті самі 30 коней, щоб пасажири не забували, що вони таки їдуть на "Запорожці", а не на якомусь звичайному лімузині.

Зараз такий Запорожець-лімузин оцінюється в 60000 доларів і, кажуть, бажаючі придбати його вишиковуються в чергу.

Читайте також:

Можуть непомітно поринути у бункер до Путіна: які міні-дрони Україна отримає від США

Несподіваний удар: Японія вводить повну заборону використання російських машин

Суцільна пустеля: як сьогодні виглядає Каховське водосховище з висоти пташиного польоту