Здавалося б, кому сьогодні потрібні "Запорожці"? Однак знаходяться люди, готові перетворити їх на незвичайні і красиві автомобілі.
І справді, ніхто не заперечуватиме, що за часів СРСР в честі були седани. Тільки дивно, що за всі роки радянського автопрому на основі седанів жоден із заводів так і не зробив подовжену версію - лімузин.
Невелика історична довідка:
- Перший подовжений лімузин був побудований у США в 1928 році.
Щоправда, для вищого партійного керівництва такого роду машини в СРСР вироблялися, але то були штучні екземпляри, тому вони не рахуються. От і вирішувалися народні умільці на незвичайні, інколи ж кумедні експерименти.
Приміром, у Мережі з'явився цікавий варіант лімузино-запорожця. Якийсь народний умілець відтюнінгував на свій смак стару модель ЗАЗ, перетворивши "Запорожець" на один довгий автомобіль з розкішними сидіннями всередині.
Відомо, що для виготовлення такого незвичайного лімузина були потрібні три "Запорожці".
Олександр Пономарьов показав поповнення в родині: хлопчику вже обрали ім'я, а Козловський та Дзідзьо вітають
Чи отримають пенсіонери виплати у квітні-2025: у ПФУ зробили заяву для українців
Хотів піцу. А я - баклажани по-королівськи: рецепт теплого хрусткого салату з гостринкою на вечерю
Ведучий "Говорить вся країна" Олексій Суханов невиліковно хворий: "Все, кранти"
Ходова частина залишилася без змін, ті самі 30 коней, щоб пасажири не забували, що вони таки їдуть на "Запорожці", а не на якомусь звичайному лімузині.
Зараз такий Запорожець-лімузин оцінюється в 60000 доларів і, кажуть, бажаючі придбати його вишиковуються в чергу.
Читайте також:
Несподіваний удар: Японія вводить повну заборону використання російських машин
Суцільна пустеля: як сьогодні виглядає Каховське водосховище з висоти пташиного польоту