Пікап Mazda BT-50 дебютував у 2020 році і зараз, через три роки, Mazda вивела на австралійський ринок максимально позашляхові заводські версії пікапа – SP Pro та Thunder Pro. Їх підготували до важкого бездоріжжя.
Відомо, що модель BT-50 була доопрацьована в австралійському підрозділі компанії Mazda. Подробиці новинок розкрили на офіційному сайті японського автовиробника.
Так, у варіанті SP Pro кліренс збільшено на 50 мм (до 285 мм). Крім того, в SP Pro встановлені 18-дюймові колісні диски з позашляховою гумою і світлодіодна смуга на радіаторній решітці (існує думка, що її підглянули у Toyota Thundra TRD Pro), що "б'є" вперед на відстань 569 метрів.
Що ж до нової Mazda BT-50 Thunder Pro, то ця модифікація пікапа отримала все перераховане вище обладнання, а також потужні сталеві бампери і дуги в кузові. Крім того, з'явилися пластикові розширювачі арок та наповнені азотом амортизатори.
Водії-екстримали кажуть, що на такій модифікації можна штурмувати навіть водоймища, оскільки машина укомплектована шноркелем для подолання водних перешкод. Ще є "балка" з LED-"начинкою" та два прожектори, які збільшують дальність освітлення на 1,1 км.
В обробці салону використана шкіра, розбавлена чорними лакованими вставками. Оснащення охоплює камеру заднього виду, роздільний клімат-контроль та підігрів сидінь.
Пікапи Mazda BT-50 пропонують з 1,9-літровим 150-сильним та 3,0-літровим 190-сильним турбодизелем. Всі вони оснащені 6-ступінчастою автоматичною КПП та повним приводом з понижувальною передачею.
І насамкінець, ще один цікавий момент: Mazda BT-50 у версіях SP Pro та Thunder Pro забезпечується 5-річною гарантією з необмеженим пробігом.
Читайте також:
Готуйте 17 тисяч гривень: як штрафуватимуть за катання на електросамокатах
Дід ховав її 30 років: у покинутому гаражі знайшли "Волгу" у заводському стані. Онуки й не знали
Популярні новини зараз
Показати ще