Відомі ЗАЗ-1102 Таврія можна зустріти не лише в Україні. Ще б пак, мало хто знає, що свого часу "Таврія" експортувалася до Європи. Постачання налагодили після здобуття Україною незалежності 1991 року і ЗАЗ-1102 мав там певний попит, насамперед завдяки невисокій ціні. Наприклад, як мінімум два українські хетчбеки прописалися в Угорщині.

Так, автомобілі Таврія вироблялися на експорт і поставлялися до країн західної та східної Європи практично після запуску виробництва моделі. При цьому експортні партії були не надто великими.

Нещодавно в Угорщині знайшлися відразу два хетчбеки ЗАЗ-1102 Таврія ранньої серії, які при цьому чудово збереглися.

Фото "солодкої парочки", якою володіє колекціонер на ім'я Andor Gere, виклали в Мережу. Судячи з зображень, обидві машини перебувають у хорошому стані, а одна з них і зовсім виглядає на тверду п'ятірку.

У підписі до знімку зазначаються, що хетчбек на передньому плані було випущено 1993 року, його пробіг – лише 14 000 км. На задньому плані красується екземпляр 1994 року з пробігом 83 000 км. Обидва авто мають угорські номери старого зразка (до вступу країни до ЄС).

Популярні новини зараз

Польща зібралася перекрити кордон із Україною

Лимон для схуднення не вранці, а перед сном: як правильно вживати, щоб кілограми танули

У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів

Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."

Показати ще

До речі, силовий агрегат ЗАЗ-1102 для європейського споживача не змінювали – хетчбек оснащували стандартною 1,1-літровою четвіркою потужністю 51 л. та 5-ступінчастою механічною КПП. Максимальна швидкість становила 140 км/год, а витрата палива – 7,8 л/100 км.

Читайте також:

Називався "колгоспник": як виглядав "Москвич", який робили для мешканців села. Фото

Справжня "барбухайка": українець продає саморобний легковик за 2 тисячі доларів. Фото

Повністю із пластику: як би виглядав "горбатий" Запорожець у наш час. Фото прототипу