Ще в далекому 1984 році був побудований перший дослідний зразок ЛуАЗ-1901 із задньомоторним компонуванням та 37-сильним двигуном МеМЗ-967Б.
Докладніше про це авто читайте у нашому матеріалі.
У машини був привід на задню вісь з переднім мостом, що підключається, а її вантажопідйомність склала 0,65 т при повній масі 2,15 т. Кузов машини був однооб'ємним, а в амфібії її водій сидів між передніх колісних арок, за ним були розташовані чотири ноші вздовж бортів та один супроводжуючий на окремому кріслі у центрі.
Спочатку машина створювалася для армійських потреб, але пізніше було вирішено застосувати її для цивільного використання, і вона перейменувалась на "Геолог". Дебют автомобіля пройшов на автосалоні SIA'99 у Києві.
На "Геолог" було встановлено 3-циліндровий дизель об'ємом 1,5 літра виробництва Харківського конструкторсько-технологічного бюро Малишева. Машина мала постійний привід на 2 мости – задній та середній, і за потреби могла підключити передній. Кожна вісь була обладнана диференціалом, що самоблокується, але міжосьове блокування не було передбачено. Керуючих осей було дві: передня та середня. Максимальна швидкість на воді становила 5 км/год, а максимальна ширина водойми, що долається, - 3 км.
На жаль, через економічні проблеми ЛуАЗ-1901 "Геолог" так і не пішов у серію, і всього було виготовлено лише 8 екземплярів. Однак це неймовірно цікавий приклад поєднання позашляхових та водних можливостей в одному автомобілі, який продемонстрував високу ефективність у екстремальних умовах.
До старого рецепту з яйцями більше не повернетеся: 2 нових рецепти крабового салату, які підкорюють Україну
Гороскоп на завтра, 6 червня: потужний планетарний зсув виб'є з колії знаки Зодіаку
Червень - час піклування про огірки: як допомогти рослинам закласти щедрий урожай
ТЦК йдуть на нові хитрощі: відстрочки, інвалідність і навіть бронь від мобілізації не врятують
Читайте також:
Нині б усі ахнули: як виглядав прототип першої маршрутки на базі ЗАЗ "Таврія"
Такої не було навіть у Брежнєва: як виглядала найрозкішніша "копійка" від ВАЗ
Повністю із пластику: як би виглядав "горбатий" Запорожець у наш час. Фото прототипу