Те, що автомобілі літають, а літаки плавають уже нікого нині не здивувати. Ще б пак, конструкторам часто спадають на думку ідеї схрестити зовсім несумісні речі і змусити техніку виконувати невластиві їй функції.
Так, у журналі "Локотранс" у 2004 році з'явилася вперше замітка про те, що на початку 2000-х залізничні конструктори "відтюнінгували" тепловоз.
Народні умільці поєднали тепловоз М62-1727 та шестивісне шасі Мінського Заводу Колісних Тягачів з індексом 7919. У результаті з'явився тепловоз-позашляховик. Чудо інженерної думки назвали "Машкою", хоча йому більше підійшло б ім'я "Божевільний Макс".
Також відомо, що рух цей монструозний "автомобіль" повинен був наводитися асинхронними електромоторами в ступиці кожного колеса, живлення яких здійснювалося б за рахунок тягового генератора тепловоза.
До речі, версій походження тепловоза-позашляховика існує безліч. Перша свідчить, що створили його у Бронницях фахівці з МДТУ імені Баумана для відпрацювання незалежного кермового керування окремим колесом. Друга, що дав проект Всесоюзний науково-дослідний тепловозний інститут із Коломни у спробі створити гібридний тягач. У будь-якому разі експеримент виявився невдалим, тепловоз-позашляховик так і не поїхав до ладу.
"Зустрінемося у суді": учасниця шоу "Холостяк" Софія Шамія втекла від Цимбалюка і погрожує
Зима без попередження: синоптики розповіли, коли Україну накриє мороз та перший сніг, прогноз погоди на листопад
Tesla готує автопереворот: дешевий електрокар і гігантський "кібер-звір" вже на горизонті
Як пережити менструальний біль, коли аптека закрита, світла немає, а гарячої води – нуль
Читайте також:
Податки на квартиру: українців попередили про важливу дату. Що потрібно знати
Порядок денний можуть вручити через родичів: юрист розповів головні нюанси
