Те, що автомобілі літають, а літаки плавають уже нікого нині не здивувати. Ще б пак, конструкторам часто спадають на думку ідеї схрестити зовсім несумісні речі і змусити техніку виконувати невластиві їй функції.
Так, у журналі "Локотранс" у 2004 році з'явилася вперше замітка про те, що на початку 2000-х залізничні конструктори "відтюнінгували" тепловоз.
Народні умільці поєднали тепловоз М62-1727 та шестивісне шасі Мінського Заводу Колісних Тягачів з індексом 7919. У результаті з'явився тепловоз-позашляховик. Чудо інженерної думки назвали "Машкою", хоча йому більше підійшло б ім'я "Божевільний Макс".
Також відомо, що рух цей монструозний "автомобіль" повинен був наводитися асинхронними електромоторами в ступиці кожного колеса, живлення яких здійснювалося б за рахунок тягового генератора тепловоза.
До речі, версій походження тепловоза-позашляховика існує безліч. Перша свідчить, що створили його у Бронницях фахівці з МДТУ імені Баумана для відпрацювання незалежного кермового керування окремим колесом. Друга, що дав проект Всесоюзний науково-дослідний тепловозний інститут із Коломни у спробі створити гібридний тягач. У будь-якому разі експеримент виявився невдалим, тепловоз-позашляховик так і не поїхав до ладу.
Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни
Читайте також:
Податки на квартиру: українців попередили про важливу дату. Що потрібно знати
Порядок денний можуть вручити через родичів: юрист розповів головні нюанси