Те, що автомобілі літають, а літаки плавають уже нікого нині не здивувати. Ще б пак, конструкторам часто спадають на думку ідеї схрестити зовсім несумісні речі і змусити техніку виконувати невластиві їй функції.
Так, у журналі "Локотранс" у 2004 році з'явилася вперше замітка про те, що на початку 2000-х залізничні конструктори "відтюнінгували" тепловоз.
Народні умільці поєднали тепловоз М62-1727 та шестивісне шасі Мінського Заводу Колісних Тягачів з індексом 7919. У результаті з'явився тепловоз-позашляховик. Чудо інженерної думки назвали "Машкою", хоча йому більше підійшло б ім'я "Божевільний Макс".
Також відомо, що рух цей монструозний "автомобіль" повинен був наводитися асинхронними електромоторами в ступиці кожного колеса, живлення яких здійснювалося б за рахунок тягового генератора тепловоза.
До речі, версій походження тепловоза-позашляховика існує безліч. Перша свідчить, що створили його у Бронницях фахівці з МДТУ імені Баумана для відпрацювання незалежного кермового керування окремим колесом. Друга, що дав проект Всесоюзний науково-дослідний тепловозний інститут із Коломни у спробі створити гібридний тягач. У будь-якому разі експеримент виявився невдалим, тепловоз-позашляховик так і не поїхав до ладу.
Як правильно посадити цибулю на зиму, щоб вона виросла великою, соковитою і солодкою: інструкція для дачників
Віталій Козловський відповів про сестру, яка підтримує росію: "Це легкий хліб"
Володимир Зеленський розповів, як переможе Україна: рішення мають бути ухвалені з жовтня по грудень
Так вміли лише наші бабусі: рецепт корисних та смачних квашених помідорів на зиму
Читайте також:
Податки на квартиру: українців попередили про важливу дату. Що потрібно знати
Порядок денний можуть вручити через родичів: юрист розповів головні нюанси