Те, що автомобілі літають, а літаки плавають уже нікого нині не здивувати. Ще б пак, конструкторам часто спадають на думку ідеї схрестити зовсім несумісні речі і змусити техніку виконувати невластиві їй функції.

Так, у журналі "Локотранс" у 2004 році з'явилася вперше замітка про те, що на початку 2000-х залізничні конструктори "відтюнінгували" тепловоз.

Народні умільці поєднали тепловоз М62-1727 та шестивісне шасі Мінського Заводу Колісних Тягачів з індексом 7919. У результаті з'явився тепловоз-позашляховик. Чудо інженерної думки назвали "Машкою", хоча йому більше підійшло б ім'я "Божевільний Макс".

Також відомо, що рух цей монструозний "автомобіль" повинен був наводитися асинхронними електромоторами в ступиці кожного колеса, живлення яких здійснювалося б за рахунок тягового генератора тепловоза.

До речі, версій походження тепловоза-позашляховика існує безліч. Перша свідчить, що створили його у Бронницях фахівці з МДТУ імені Баумана для відпрацювання незалежного кермового керування окремим колесом. Друга, що дав проект Всесоюзний науково-дослідний тепловозний інститут із Коломни у спробі створити гібридний тягач. У будь-якому разі експеримент виявився невдалим, тепловоз-позашляховик так і не поїхав до ладу.

Популярні новини зараз

Надя Дорофєєва опинилася під крапельницею: наслідки, які не світять Кацуріну

Чарівна обрізка у червні: як отримати відро малини з одного куща

4 способи підв'язки томатів, які допомагають збільшити врожай у 3 рази: секрети досвідчених садівників

Мобілізація чоловіків передпенсійного віку: правила для 50+ посилюються – ТЦК вже готові

Показати ще

Читайте також:

Оце сюрприз: виявляється, на потяги Укрзалізниці можна оформити 10% знижки. Але не всі цим користуються

Податки на квартиру: українців попередили про важливу дату. Що потрібно знати

Порядок денний можуть вручити через родичів: юрист розповів головні нюанси