Мабуть, ніхто не стане сперечатися, що в історії сільського господарства СРСР ніхто серед радянських керівників не зіграв такої величезної ролі як Микита Сергійович Хрущов. Ще б пак, народившись у селі, Хрущов як ніхто інший розбирався в цій справі. Саме тому навіть промисловість Хрущов "пристосував" до своєї основної мети.

Так, відомо, що восени 1954 року Хрущов викликав до себе міністра автомобільного, тракторного та сільськогосподарського машинобудування СРСР Степана Акоповича Акопова та дав завдання розробити малолітражний легковий автомобіль високої прохідності для агрономів та об'їздників полів.

Завдання розробити такий автомобіль отримав Горьківський автозавод - на той час єдине підприємство країни, яке мало досвід виробництва невантажних повнопривідників. За роботу взялася група інженерів під керівництвом провідного конструктора ГАЗ Г.М. Вассермана.

Але, як відомо, перший млинець завжди грудкою. Так, перший проект конструкторів, для якого кузов був запозичений у "Перемоги" М-20, а мотор і ходову частину - у ГАЗ-69, виявився занадто громіздким і важким і не підходив для роботи "в полях".

Тут і виникла інша модель, що отримала неофіційну назву "Українець".

У 73-го кузов та агрегатна частина вже були оригінальними, а з базовою серійною моделлю "Москвич-402" машину ріднили лише електроустаткування, гальмівна система та силовий агрегат.

Популярні новини зараз

Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців

Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Показати ще

Незважаючи на короткобазність, це був серйозний позашляховик – автомобіль укомплектували нерозрізними мостами, підвіскою з ресорами для кожного колеса, повним приводом та двигуном потужністю 35 кінських сил.

Відомо, що досвідчений автомобіль ГАЗ М-73 був створений у двох варіантах кузова: купе та пікап. За задумом конструкторів, двомісне купе мало послужити роз'їзною машиною для сільських керівників та агрономів, а пікапи могли б використовуватися як "летучки" для радгоспних
механіків.

Читайте також:

Які машини заборонять в Україні: доведеться відмовитись від поїздок

Tesla по-радянському: як виглядав перший електричний "Запорожець"

Друг на все життя: названо 10 найнадійніших автомобілів. З ними не розлучаються