Останнім часом автолюбителі стали все більше знаходити авто, які давно забуті своїми господарями.

У столиці України, Києві, було знайдено справжню капсулу часу. Так, практично "новий" екземпляр Таврії з пробігом лише 126 км. виявив автомобільний блогер Roma Uracco.

Як згодом виявилося, цей екземпляр було випущено 2005 року. Таврію купили в одному з автосалонів столиці, проте за станом здоров'я власник не зміг її експлуатувати, тому всі свої 16 років машина простояла у гаражі.

Так як гараж був сухий і опалювальний, то автомобіль зберігся у відмінному стані. Щоправда, завести автомобіль блогеру все ж таки не вдалося - за довгі роки стояння в гаражі сів акумулятор.

Roma Uracco зазначив, що на кузові машини не було ні натяку на корозію, а підкапотний простір, а також ключові вузли та агрегати, що досі були покриті заводським герметиком. Єдиний недолік - це пил і бруд, але вони легко усуваються.

У фургоні стоїть надбудова зі склопластику — жорсткий верх, судячи з наклейок, зроблений у Криму, на заводі "Аверс", який спеціалізувався на таких виробах на основі поліефірних смол.

Популярні новини зараз

Лимон для схуднення не вранці, а перед сном: як правильно вживати, щоб кілограми танули

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Показати ще

Знайдене авто – це не стандартний хетч ЗАЗ-1102 Таврія, а пікап ЗАЗ-110550 "Pick-Up".

Технічні характеристики ЗАЗ-110550:

  • довжина автомобіля складає 3,89 м;
  • вантажопідйомність – 400 кг;
  • розгін до 100 км/год - 17,4 сек;
  • максимальна швидкість – 135 км/год;
  • двигун – бензиновий 1,2 літри виробництва МеМЗ.

Відомо, що ця модель випускалася з 1994 до 1995 року, після чого машину зняли з виробництва через низький попит. Однак у 1999 році "вантажівка" знову повернули в дію і вже в другу свою каденцію ця Таврія більш-менш змогла протриматися в строю - остаточно її відправили на пенсію лише 2011-го.

Від звичайної тридверки пікап Таврія відрізнявся лише подовженою колісною базою і переробленою задньою частиною кузова: замість другого ряду сидінь у ЗАЗ-110550 розташовувався вантажний майданчик, відокремлений від відсіку водія перегородкою і покритий високою пластиковою "будкою" (також були версії з тентом).

Як правило, такі автомобілі використовували як розвізний транспорт у дрібному бізнесі та невеликих господарствах. Фургон був простий і витривалий, та й коштував на ті часи недорого.

Читайте також:

Її називають "Даною": в Україні продають дуже рідкісний ЗАЗ "Таврія". Просять лише тисячу доларів. Фото

Його називали "Чорний спокусник": як виглядав унікальний Москвич зі знімним дахом

Ховали 20 років на дні річки: дайвери виявили культовий суперкар, який вважався у викраденні. Фото