Мало хто знає, але українські хетчбеки ЗАЗ-1102 "Таврія" у 90-ті роки XX століття продавалися не тільки в СРСР, а й у деяких країнах Європи (наприклад, Франції та Греції) і навіть у Латинській Америці. До речі, на деяких ринках реалізація здійснювалася під... Lada.

Виявляється, на той час у Чилі автомобілі Lada вже досить успішно продавалися. Крім того в країні існувала хоча і не велика, але все ж таки сформована дилерська мережа Lada Chile. При цьому про автомобілі під маркою ЗАЗ мало хто знав, ось і вирішили радянські маркетологи використати відомий бренд для продажу автомобілів інших виробників.

Саме тому на фотографії рекламного плакату "Таврії" в Чилі, які публікував чилійський автомобільний портал VeoAutos.cl, красується червоно-білий логотип Lada.

У Чилі поставлялися виключно базові версії з тридверним кузовом хетчбек та 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 к.с.

Але використання відомого бренду не допомогло продажам. На місцевому ринку вдалося реалізувати лише 1595 екземплярів з жовтня 1990 року до листопада 1991 року. Втім, і самій Ладі не вдалося підкорити Чилі: компанія повністю пішла з ринку 1998 року.

Популярні новини зараз

Мобілізація через підробіток: чи справді студентам загрожує втрата відстрочки

Павуки атакують восени: як врятувати свій автомобіль від небажаних пасажирів

Долар шокує українців? Чи злетить курс до 42 гривень вже цього місяця, прогноз курсу валют

Оля Полякова без штанів зняла Машу Єфросиніну

Показати ще

До речі, під брендом Lada у Чилі також продавалися пікапи та фургони ІЖ. Так пікап Іж-27151-013-01 із подовженою задньою частиною (на інших ринках він відомий під назвою Elite PickUp) називався Lada Cargo, а фургон ІЖ-2715-01 – Lada Furgon.

Читайте також:

Переплюнули Porsche: як би виглядав сучасний Запорожець у наші дні. Фото прототипу

Автобуси з трунами стоять у черзі: у мережі з'явилося відео з військового цвинтаря в Росії

Український Range Rover: як виглядав перший позашляховик ЗАЗ