Автомобільний оглядач нагадав які у класичного Москвича були сильні і слабкі сторони
Москвич-412 - одна з найбільш знакових моделей радянського автопрому, яка простояла на конвеєрі цілих 30 років і випускалася аж на трьох заводах. Автомобільний оглядач з YouTube-каналу "За кермом"розповів, за що цю машину любили і ненавиділи.
Так, модель збиралася на трьох заводах: крім Московського і Іжевського підприємств, "Москвич" збирали ще й в Болгарії. Модель користувалася популярністю не тільки в СРСР, але і за його межами, наприклад, в Британії. Втім, з часом попит на модель стих спочатку за кордоном, а потім вже і в самому СРСР.
Відмінною рисою "Москвича" було те, що в нього постійно вводилися нововведення: інженери допрацьовували підвіску, мотор, інтер'єр і екстер'єр. Коли через деякий час з'являвся новий кузов, в ньому використовувалися вже всі наявні поліпшення.
Головною відмінністю "Москвича-412" від 408-ї моделі був двигун. Цей 1,5-літровий агрегат розвивав потужність до 75 к.с., що вважалося хорошими динамічними характеристиками до середини 90-х. примітно, що потужність двигуна обмежена. Мотивовано це було тим, що при комісійних перевірках окремі мотори на стендах могли не видати 1-2 кінські сили до 80, а 75 к.с. машина видавала завжди.
Незважаючи на те, що мотор був ремонтопридатний і не "масложорил", у нього були мінуси. Наприклад, оригінальний карбюратор був не дуже надійним, правда, потім його замінили "жигулівським" і ситуація покращилася. Також проблем доставляв трамблер, який. Зважаючи на своє низьке розташування, потрібно було берегти від калюж або після кожної глибокої калюжі протирати ганчірочкою.
Польща зібралася перекрити кордон із Україною
У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі
Проблеми перший час були і з гальмами. Оригінальному "Москвичу" британське автомобільне видання поставило 1/5 за гальма, що, можливо, було перебільшенням, проте гальмувала машина дійсно так собі. Пізніше на передній осі з'явилися дискові гальма, що істотно поліпшило ситуацію.
Незважаючи на те, що довгий час "Москвич" був символом автомобільного прогресу, за 30 років він все-таки став жертвою стагнації. Модель почали вважати "дідівською" і застарілою, що, звичайно, не можна назвати виною машини.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали футуристичну модифікацію "Таврії", яка не потрапила в серію.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у США на продаж виставили цікаву колекцію радянських машин.
Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальний Саморобний автомобіль ВАЗ"Лань".