У мережі показали прототип українського позашляховика, який, на жаль, не дістався до серії

Свого часу з конвеєра Луцького автомобілебудівного заводу зійшов один з найбільш прохідних позашляховиків СРСР, про який досі ходить легенди. Правда, при його здатності вибратися з будь-якого бруду, ЛуАЗу не вистачало комфорту, і інженери НАМИ і ЛуАЗ вирішили створити автомобіль, який був би одночасно і прохідним, і комфортним. Про це повідомляє iнформаційний портал "Car.ru".

Варто відзначити, що конструктори НАМИ і ЛуАЗ працювали не спільно, а окремо розробляли власні проекти, і представили свої прототипи до 1988 року. Таким чином, НАМИ представили "ЛуАЗ-Прото", а луцькі інженери — ЛуАЗ-1301. Примітно, що автомобілі були досить сильно схожі один на одного.

У обох машин був трьохдверний кузов і однакові габарити, а саме довжину в 3,4 метра, ширину в 1,57 метра і висоту в 1,57 метра. Під капотом автомобілів стояли 1,1-літрові мотори з "Таврії", які розвивали потужність до 53 к.с. і працювали в парі з шестиступінчастою"механікою". Витрата машини на 100 км шляху становив всього 6 літрів пального.

ЛуАЗ-Прото. Фото: Car.ru

Популярні новини зараз

Польща зібралася перекрити кордон із Україною

Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання

Показати ще

Незважаючи на те, що автомобіль пройшов серію вдалих випробувань і являв собою досить непоганий баланс між комфортом і прохідністю, в серійне виробництво його, на жаль, так і не відправили, оскільки "зверху" схвалення машині не дали.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали позашляховик Jeep, який завівся після 30 років простою під відкритим небом.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали, як "Таврія" могла б виглядати сьогодні.

Також "Hyser" писав, що у мережі на продаж виставили унікальний спортивний ГАЗ 30-х років.