У мережі згадали про прототип "Таврії" , який був випущений тиражем всього в три автомобілі
Запорізький автомобілебудівний завод подарував радянським автолюбителям дві дуже популярні і відомі моделі -"Запорожець"і " Таврія". Однак, крім цих двох моделей в стінах ЗАЗа було сконструйовано велику кількість моделей, які так і не встали на серійне виробництво. Про одну з таких моделей розповів інформаційний портал "carakoom".
Повідомляється, що серед усіх прототипів, розроблених і зібраних ЗАЗом, окремої уваги заслуговує зразок, який назвали "Перспектива". Нещодавно в мережі "сплив" один з трьох зібраних екземплярів. Тепер його збираються відреставрувати, щоб зробити з нього музейний експонат. Відзначається, що незважаючи на те, що в сімдесяті роки таких машин було зібрано три, цей — єдиний, який дожив до наших днів.
"Перспективою" конструктори Заз назвали попередника однієї з найвідоміших моделей заводу — "Таврії". У них навіть один і той же заводський індекс — ЗАЗ-1102. Модель почали розробляти ще в 1973 році. Автомобіль являв собою передньопривідний седан з мотором з водяним охолодженням. У машині використовувалися деякі кузовні деталі і вузли від моделей ВАЗ і ЗАЗ.
Дві стіни – не панацея: експерт розповів, де ховатися під час обстрілу, якщо укриття далеко
Рецепт осіннього печива-грибочків, які тануть у роті: зробіть його у листопаді та підніміть собі настрій
Головна помилка городників: чому слимаків треба ловити не вночі, а при світлі дня
Зима без попередження: синоптики розповіли, коли Україну накриє мороз та перший сніг, прогноз погоди на листопад
Зовні "Перспектива" набагато більше нагадувала Volkswagen Golf актуального тоді покоління, ніж" Таврію", яка вироблялася серійно. Варто також відзначити, що передня частина машини, а саме решітка радіатора і передня оптика нагадували ІЖ "Комбі". Салон нагадував салон з "Жигулів", і варто відзначити, що" Перспектива " важила на цілих 100 кілограм менше ВАЗ-2101 — всього 700 кілограмів.
Свого часу проект не отримав ходу через брак фінансування, і, незважаючи на те, що автомобіль по суті був готовий ще на початку сімдесятих, повернулися до нього тільки в 1978 році і вже під новою назвою-"Таврія", яка потрапила в серію тільки в 1987.
Уцілілий прототип "Перспективи" належав випробувачу "АвтоЗАЗу" Івану Кошкіну. Машину відправили в майстерню для реставрації, проте з урахуванням того, що автомобіль і так знаходиться в хорошому стані, про якісь масштабні роботи мови не йде.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали, на що здатний "Запорожець" за 4 500 гривень.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали, як виглядав "Ланос" в кузові кабріолет.
Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальну розробку Заз.
