Культовий трек Наталії Бучинської "Дівчина-весна", який вийшов ще 20 років тому, отримав нове дихання завдяки тіктоку. Користувачі створили динамічний ремікс, який вже збирає тисячі вподобайок та переглядів.

Що цікаво, оновлена пісня припала до душі й користувачам ютубу, адже один з кліпів має мільйони переглядів, які кожного дня лише зростають. Як "Дівчина весна" розриває тікток – розповіло видання Show24.

Як пісня Наталії Бучинської отримала нове звучання

Музиканти вирішили поекспериментувати з ніжною композицією "Дівчина-весна" і додали їй більше драйву завдяки сучасному аранжуванню. Тепер ремікс вирізняється енергійним бітом, під який хочеться підспівувати й танцювати. Саме цим і займаються тіктокери. Так, відео однієї з користувачок, де вона жваво танцює під "Дівчину-весну", швидко набуло популярності. Ролик зібрав понад 253 тисячі переглядів лише за два дні.

Зазначимо, що трек "Дівчина-весна" вийшов ще понад 20 років тому, однак і досі не втратив своєї актуальності. Виконавиця щоразу виконує пісню на виступах, а шанувальники в унісон їй підспівують.

Цікаво, що навіть Дзідзьо переспівував "Дівчину-весну" Бучинської. Деякі слухачі вважають, що артисту вдалося це зробити краще, ніж авторці.

Популярные статьи сейчас

Это будет ваша самая здоровая рассада: как правильно использовать экстремальный способ с кипятком

"Мимоза" на столе больше не появится: рецепт салата "Маркиза", который давно заменил советскую классику

Вера Брежнева сразу после поезда неожиданно оказалась в Киеве: украинцы в шоке

Яйца, гречка, хлеб, а теперь и молочка: цены в супермаркетах продолжают подниматься

Показать еще

Які ще треки Наталії Бучинської заполонили тікток

Раніше в соцмережі завірусилося дві пісні співачки – "Жоржини" та "За хмарами".

Попри те, що трек "Жоржини" вийшов в лютому 2023 року, вже влітку він захопив рекомендації тіктоку і збирав мільйони переглядів та сотні тисяч вподобайок.

Водночас під другий звук наразі зняли більше ніж 7 тисяч відео, які мають тисячі переглядів та лайків. Зокрема, ролик самої співачки переглянули майже мільйон разів, а вподобали його 38 тисяч користувачів.