Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) нагадує, що у разі виявлення неправомірно завищених сум у платіжках за житлово-комунальні послуги громадяни мають право вимагати компенсацію.

Для цього необхідно подати відповідне звернення до відомства.

Гроші

За словами представників Держпродспоживслужби, нерідко споживачі отримують некоректні рахунки, в яких тарифи або обсяги спожитих ресурсів не відповідають дійсності. У таких випадках служба проводить перевірки діяльності постачальників комунальних послуг і вживає заходів для захисту прав споживачів.

Як повідомити про порушення?

Якщо у платіжці ви помітили підозрілі нарахування — не зволікайте, звертайтесь до Держпродспоживслужби одним із зручних способів:

  • Надіслати листа на електронну пошту: econsumer-info@dpss.gov.ua
  • Заповнити спеціальну форму на офіційному сайті відомства
  • Відправити звернення поштою за адресою: вул. Бориса Грінченка, 1, Київ, 01001

Відповідні звернення запускають офіційні перевірки, під час яких виявляють порушення, штрафують постачальників і відшкодовують збитки споживачам.

Популярні новини зараз

До 50% пенсії можуть забрати: в Україні готують нові обов’язкові відрахування

Мобілізація студентів з 1 червня 2025: українцям розповіли, чи потрібно готуватись до повісток

70 тисяч грн доплати отримають українські військові: хто і як може розраховувати на доплату вже в червні

Мобілізація чоловіків передпенсійного віку: правила для 50+ посилюються – ТЦК вже готові

Показати ще

Комунальні послуги

Результати роботи Держпродспоживслужби у 2024 році

За минулий рік відомство видало 94 приписи щодо усунення порушень у роботі постачальників комунальних послуг. Це дозволило привести тарифи у відповідність до законодавства і запобігти завищенню платежів.

Основні цифри:

  • Виписано штрафів на загальну суму 3,18 млн грн
  • Уникнули завищення платежів на 1,3 млн грн
  • Притягнули до відповідальності понад 100 посадових осіб, які заплатили штрафів на 236 тис. грн
  • Споживачам відшкодовано компенсацій на суму понад 1,6 млн грн

Держпродспоживслужба закликає українців активно захищати свої права, повідомляти про порушення і не допускати необґрунтованих витрат на житлово-комунальні послуги.

Читайте також:

Не зомлійте від нових комунальних платіжок: що готують тарифи з 1 червня.

Усі пенсіонери під великою загрозою: максимальна увага – це не ПФУ.