В Україні відновлено планову перевірку приладів обліку комунальних послуг, у тому числі лічильників електроенергії. Багатьох споживачів цікавить, хто має нести витрати на перевірку лічильників і чи потрібно їм вимагати її.

Про це пише «napensii»

Для побутових споживачів, підключених до електричних мереж, не потрібно запитувати повірку лічильника; його проводять електрики відповідних комунальних підприємств. Періодичність перевірки лічильника електроенергії залежить від класу точності лічильника і зазвичай проводиться один раз на 4, 6 або 8 років. Електрики самі визначають, коли необхідно перевірити лічильник, і за потреби можуть рекомендувати його заміну.

Щодо зборів, споживачам у більшості випадків не доведеться платити за перевірку своїх лічильників. Заміна старого лічильника також зазвичай здійснюється безкоштовно, за винятком випадків, коли клієнт спеціально бажає встановити сучасний багатозонний лічильник, і в цьому випадку можуть виникнути відповідні витрати.

Важливо, що це положення насамперед поширюються на побутових споживачів. До обов'язків підприємств та підприємств входить контроль терміну служби своїх лічильників та покриття витрат на перевірку лічильників.

Крім того, важливо працювати з акредитованими агентствами з перевірки лічильників, щоб гарантувати правильність та надійність процесу.

Популярні новини зараз

Фінансовий апгрейд наприкінці травня: хто ловить хвилю достатку, а хто лишається на березі?

Помідори в маринаді: яскрава закуска, яка врятує ваш шашлик та настрій після тижня дощів

Донька Олени Кравець вперше розповіла про стосунки з мамою: "У нас завжди була дистанція"

Скоював злочини - будеш без пенсії: Верховна Рада ухвалила нові обмеження

Показати ще

Читайте також:

Відома карпатська мольфарка розповіла, коли не стане Путіна

Такий би зараз виділявся на дорогах: як виглядав рідкісний мінівен ЗАЗ

Справжній осінній хіт: рецепт помідорів, фаршированих яйцями та шинкою