Існують певні ситуації, коли пасажир може повернути квиток на потяг "Укрзалізниці" та отримати назад більшу частину вартості або навіть половину. Однак, повернення квитків українських залізниць ("Укрзалізниця") має свої особливості, про які не всі пасажири знають.

Докладніше про те, як повернути квиток на потяг "Укрзалізниці" та повернути його повну вартість, інформує сайт finance.ua.

Ситуації, коли пасажир може здати квиток на поїзд "Укрзалізниці" та повернути максимальну суму або половину вартості:

1. Якщо квиток повертається не пізніше ніж за 24 години до відправлення поїзда, пасажиру повертають повну вартість квитка та 50% вартості плацкарти. Проте, за послугу повернення залізниця утримує комісійний збір, який становить, наприклад, 60 грн при здійсненні повернення через мобільний додаток.

2. Якщо квиток повертається від 24 до 6 години до відправлення поїзда, пасажир отримує повну вартість квитка та 50% вартості плацкарти.

3. Якщо залишається менш як 6 годин до відправлення поїзда, пасажир повертає лише вартість квитка.

Популярні новини зараз

Лілія Ребрик без макіяжу показала, як виглядає її донька: "Відчуває моє дихання..."

Таку смакоту точно вигадали боги: рецепт картоплі, запеченої з куркою, маринованою в кефірі

Віталій Козловський відповів про сестру, яка підтримує росію: "Це легкий хліб"

Платне бронювання від мобілізації: скільки доведеться заплатити, щоб не боятися ТЦК – нові деталі

Показати ще

У разі повернення квитка після відправлення поїзда "Укрзалізниці":

Якщо пасажир повертає повністю невикористані проїзні документи, включаючи не пізніше ніж через 1 годину після відправлення поїзда, поверненню підлягає сума страхового збору, включаючи як вартість квитка, так і вартість плацкарту.

У разі скасування або затримки рейсу "Укрзалізниці" також слід знати, що пасажири "Укрзалізниці" мають право на повне повернення суми, сплаченої за квиток "Укрзалізниці", без утримання комісійних зборів у таких випадках:

1. Якщо поїзд "Укрзалізниці" затримується на станції відправлення більш як на одну годину.

2. Якщо "Укрзалізниця" офіційно скасовує рейс, на який було придбано квиток "Укрзалізниці".

3. Якщо пасажир "Укрзалізниці" не встигає на пересадку на транзитній станції через затримку поїзда "Укрзалізниці".

У разі припинення руху поїздів "Укрзалізниці" незалежно від причини, і якщо пасажир "Укрзалізниці" відмовляється продовжувати поїздку, станція "Укрзалізниці", на якій пасажир опинився через припинення руху, зобов'язана повернути повну вартість проїзних документів, починаючи зі станції відправлення.

Пам'ятайте, що процедура повернення квитка "Укрзалізниці" може супроводжуватись певними труднощами та вимагати оформлення додаткових документів. Рекомендується звернутися до найближчого відділення "Укрзалізниці" або використати онлайн-сервіси "Укрзалізниці" для більш детальної інформації та оформлення повернення квитка "Укрзалізниці".

Читайте також:

В українських потягах розпочинають роботу озброєні патрулі. Що потрібно знати

Майте це на увазі перед покупкою квитків: що змінила "Укрзалізниця"

Чоловіків туди не пускають: "Укрзалізниця" відкрила спеціальні жіночі купе у потягах