Київстар раніше надавав своїм абонентам зручну послугу під назвою "Смарт Гроші", яка дозволяла перераховувати гроші з балансу мобільного телефону на банківську картку або сплачувати за комунальні послуги та інші рахунки.
Проте, починаючи з 1 грудня 2022 року компанія припинила надавати цю послугу. Це призвело до деяких незручностей для абонентів, які раніше користувалися цією функцією. Докладніше про це інформує "Хвиля".
Повідомляється, що один з абонентів спробував переказати кошти на картку після поповнення свого рахунку на 300 гривень, але зіткнувся з тим, що цю можливість було відключено.
"Доброго вечора. Є можливість поповнити ваш рахунок на 300 грн. Тому що потрібно переказати кошти на картку, а у Київстару таку можливість відключили", - написав користувач мережі.
Представники Київстару пояснили припинення підтримки послуги "Смарт Гроші" зміною стратегії розвитку компанії. Вони заявили, що зараз основна увага приділяється відновленню інфраструктури, яка постраждала внаслідок війни, а також продовженню диджиталізації країни через розвиток мереж 4G. Компанія спрямовує всі свої ресурси на реалізацію цих цілей, що може призвести до змін у доступних послугах та функціях для абонентів.
Перерахунок пенсій 1 квітня провели за новими правилами: що чекає працюючих пенсіонерів
Тіна Кароль показала м’язи Шварцнеггера: як співачка підтримує форму і що стоїть за її трансформацією
На дорогах - зачистка: у Києві почали блокувати машини та виписувати штрафи
Чому вишня у сусіда так щедро плодоносить, а у вас ні: розкриваємо секрет "забороненого" методу поливу
Читайте також:
У Київстарі розповіли, як поєднати кілька тарифів в один за 200 гривень на місяць
Принесуть додому 170 гривень: Київстар приготував сюрприз для українців
У Київстарі розповіли, хто не зможе перевірити свій рахунок та тарифний план