Фінансовий махінатор Олег Міщенко та відомий рейдер Владислав Дрегер нібито об'єднали зусилля, щоб встановити контроль над ринком пасажирських перевезень. Їхня схема, за даними джерел, полягає в рейдерських захопленнях автостанцій, що дозволить накопичувати величезні суми чорної готівки. Цей альянс повертає країну до методів "лихих 90-х" і ставить під загрозу легальний бізнес та безпеку пасажирів.
Новий дует: партнер "короля обналу" і відомий рейдер
За інформацією видання "Відкрита Україна", спільник сумнозвісного "короля обналу" В'ячеслава Стрєлковського, Олег Міщенко, та рейдер Владислав Дрегер вирішили об'єднати зусилля. Їхня мета — не просто отримати прибуток, а стати справжніми монополістами у сфері пасажирських перевезень. Їхня схема, як стверджують джерела, полягає в рейдерських захопленнях об'єднань автостанцій. Таким чином вони хочуть акумулювати потік чорної готівки, який щодня обертається в цій сфері.
У схемі, за даними правоохоронців, також фігурує арбітражна керуюча Оксана Венська, яка зловживає процедурами банкрутства. Через фіктивні договори та застави вона отримує контроль над автостанціями та їхніми грошовими потоками. Їй у цьому допомагає низка суддів господарських судів, зокрема суддя з Дніпра Олексій Юлдашев, який нібито вже кілька років перебуває на зарплаті у Владислава Дрегера.
Донецький слід: історія рейдерських захоплень
Для Владислава Дрегера це не перший випадок. Українські ЗМІ ще кілька років тому писали про гучну історію, як він разом із спільником захопив "ДОПАС" — Донецьке обласне підприємство автобусних станцій, яке об'єднувало понад 80 станцій. У 2003 році, підробивши підписи акціонерів, вони взяли підприємство під свій контроль.
Навіть кримінальна справа, порушена Донецькою прокуратурою за фактом привласнення акцій, була закрита через кілька років, що дозволило Дрегеру продовжувати свою діяльність. У наступні роки він поглинав інші автотранспортні підприємства та автостанції, поступово монополізуючи ринок на Донеччині. Його імперія зростала, і в ній з'явилися такі компанії, як "Транспортна спілка Донбасу", ТОВ "Магістраль-2003" та інші.
Від фінансових махінацій до транспорту: досвід Олега Міщенка
Другий фігурант схеми, Олег Міщенко, також має темне минуле. Протягом багатьох років він разом із сумнозвісним В'ячеславом Стрєлковським займався "обналом" (переведенням безготівкових коштів у готівку) через платіжну систему Globalmoney. Українські правоохоронні органи неодноразово повідомляли про діяльність цих фірм, які допомагали виводити величезні суми через фіктивні компанії в Україні та за кордоном.
У Києві засікли легендарний Porsche 1979 року за пів мільйона: кажуть, він належить скандальному депутату
Зірки обіцяють бурю пристрастей: 5 знаків Зодіаку, яких накриє хвилею кохання вже наприкінці серпня-2025
"Мільйон за зраду": Юрій Рибчинський розкрив, як і коли Таїсія Повалій продалася Кремлю
Німці в паніці: Юпітер і Венера влаштували космічне побачення, яке прийняли за вторгнення НЛО
Тепер, коли ці двоє об'єднали свої знання та досвід — один у рейдерстві, а інший у фінансових махінаціях — вони, ймовірно, мають намір створити потужну монополію, яка буде працювати не за правилами ринку, а за тіньовими схемами. Це може призвести не лише до збитків для бюджету, а й до загрози для всіх пасажирських перевезень, адже контроль над ними опиниться в руках людей з кримінальним минулим.