Ніхто не стане сперечатися, що в сучасному суспільстві спілкування перейшло в режим онлайн, а ринок електронної комерції постійно розширюється. Ось і доводиться всім службам поштових відправлень вдосконалюватися, щоб не втратити свою частку на ринку перевезень.

Укрпошта сьогодні-це:

  • Понад 11 тис. об'єктів поштового зв'язку: поштамти, Поштові відділення, пересувні, сезонні та острівні Відділення поштового зв'язку по всій Україні;
  • доставка кореспонденції в більш ніж 200 країн світу;
  • майже 60 000 працівників, які щодня приймають, сортують, везуть, доставляють, організовують, аналізують і допомагають клієнтам.

Ось тільки лідером поштових перевезень в Україні вважається приватна організація "Нова Пошта". Ось і повинні Поштові служби конкурувати між собою і невпинно вдосконалювати якість обслуговування клієнтів.

Днями стало відомо, що з 1 лютого "Укрпошта" запустила для своїх клієнтів нову послугу - відтепер можна здійснити онлайн-оплату доставки посилок. В організації кажуть, що нова послуга істотно заощадить час і гроші клієнтів і буде вона особливо корисна особам, що надсилають кілька відправлень одночасно.

"Оформивши відправлення і сплативши онлайн, залишається всього лише віднести посилки у відділення і вказати номер ШКІ (штрихкодовий ідентифікатор), що істотно скорочує час, проведений в операційному залі", – сказано в офіційному повідомленні.

Клієнти повинні знати, що нова послуга діє для оформлення відправлень онлайн на внутрішні: "Укрпошта Стандарт", "Укрпошта Експрес" і міжнародні відправлення: "Дрібний пакет рекомендований", "посилка"і " EMS".

Популярні новини зараз

Ідеальний час для посадки озимої цибулі: найкращі сорти для казкового урожаю

Українська зірка мобілізувалася до ЗСУ: "Час брати більшу відповідальність"

Зробили це і залишилися без урожаю: 4 найпоширеніші помилки при збиранні буряків і моркви

Смачніше, ніж у ресторанах Італії: рецепт соковитої лазаньї без тіста з неймовірним ароматом

Показати ще

Бонусом для клієнтів, які скористаються новою послугою є система знижок:

  • 5% на внутрішні відправлення;
  • 3-15% на міжнародні:

Що ж стосується оплати, то вона відбувається в два етапи:

  • при оформленні в "Особистому кабінеті" на картковому рахунку клієнта блокується вартість пересилання;
  • у відділенні під час передачі посилки списується уточнена вартість відправки. Як наслідок, в" Особистому кабінеті "статус" попередня оплата "змінюється на"оплачено".

Раніше "Hyser" писав про те, що "Нова пошта" реєструє новий бренд. Компанія стане першопрохідцем серед поштових операторів.

Також наш портал повідомляв, що "Укрпошта" запустила розіграш зі значної суми, але виграти гроші зможуть не всі.

Нагадуємо, що "Укрпошта" сповістила клієнтів про підвищення тарифів, що порадує не всіх.