Стало відомо, які «євробляхи» можуть не пройти технічний огляд
Вже відомо, що з 1 січня 2022 року повинен повернутися обов’язковий технічний огляд для автомобілів. Проте мільйони водіїв навряд чи зможуть спокійно пройти цю процедуру, передає інформаційний портал УБР. Причина полягає в тому, що більшість «євроблях» і не тільки їздять в нашій країні без важливої деталі.
Спеціалісти пояснили, що більшість іномарок (які частіше куляються в стані б/у) їздять в Україні без каталітичних нейтралізаторів. Експерти пояснили, що каталізатори необхідні для того, щоб зменшувати рівень токсичних викидів. Проте в мільйонах автівок в Україні такої деталі немає. Як виявилося, одна з причин – висока вартість.
Справа в тому, що каталізатори можуть з часом стати несправним. Ось тільки на те, щоб встановити новий в свій транспорт, треба приблизно 100-200 доларів (в деяких випадках навіть тисяча євро). Звичайно, що точно не кожен водій має змогу витратити такі кошти на одну лише деталь. Така велика вартість не дозволяє багатьом змінити каталізатор, проте стає причиною і для крадіїв, які вирізають каталізатори з автівок, щоб підзаробити.
Експерти пояснили, що каталізатори дорого коштують через метали, з яких їх роблять. Це паладій, платина або родій. Саме тому багато спеціалістів впевнені в тому, що в деяких випадках водіям буде простіше просто продати авто, ніж пройти технічний огляд. Справа в тому, що пройти техогляд без каталізатору мільйони автівок не зможуть.
Як зазначається, за нормами Європейського союзу, транспорт повинен відповідати тим вимогам, за якими був виготовлений. Тобто якщо з самого початку (як у випадках старих моделей авто) не було передбачено каталізатор, то техогляд пройти можна. Однак, якщо по тим вимогам, за якими авто виготовили, каталізатор був, але з часом його вирізали, то технічний огляд пройти не вийде.
Відключення світла будуть довше: Укренерго терміново вводить жорсткі графіки – вже з сьогодні
Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом
Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Зараз експерти наполягають на тому, що за найближчі 10 місяців варто внести корективу в систему перевірок таким чином, щоб на початку був акцент на безпеці, а не на досконалим відповідностям вимогам щодо екології. Ситуацію також прокоментував голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. За думкою спеціаліста, чимало норм для таких перевірок треба просто скасувати:
«Наприклад, сьогодні на техогляді комерційного автомобіля є перевірка несправності кондиціонера або робота одометра - хочеться запитати, навіщо? Яке відношення ця несправність має до безпеки дорожнього руху? Або наявність відколів на дисках, іржа на кузові?», - зазначив експерт.
Нагадаємо, раніше портал Hyser писав про те, що в Україні продовжують змінювати правила дорожнього руху. Тепер стало відомо, що саме зміниться для українських автомобілістів.
Також повідомлялося, що в Україні значно підвищили штрафні санкції для водіїв. Відомо, що за деякі порушення автомобілістів можуть оштрафувати приблизно на 17 тисяч гривень. Стало відомо, за що та скільки будуть платити українці.
Крім того, в Україні з’явилися нові правила для перевезення дітей в транспорті. Стало відомо, які штрафи будуть платити водії за порушення норм.