Державний банк продовжує дивувати своїми діями

Про те, що клієнту банку не дозволили без проблем перевести власні кошти, повідомляє інформаційний портал "Мінфін".

За словами одного з вкладників, через збій, що стався в терміналі поповнення, що належить "ПриватБанку", він не зміг перерахувати свої кошти, зате йому запропонували перевести всю суму на номер телефону, прив'язаний до його платіжної картки. Однак, після довгих поневірянь, гроші все ж перемістили, але знову не туди, куди було необхідно, а на власний, заблокований рахунок клієнта. Судячи з усього, банк не захотів втрачати насилу накопичені кошти свого клієнта, який, у підсумку, більше не побажає скористатися послугами "Привату". А служба підтримки найпопулярнішого банку України так і не дала відповідь на питання клієнта, і не пояснила, чим же саме викликана така незрозуміла ситуація.

Коментар. Фото: скріншот minfin.com.ua

Ще один клієнт цього ж банку також поскаржився на роботу "Привату". Термінал самообслуговування, після того, як відключився від електроживлення, не видав готівкові кошти Клієнту, але при цьому щасливо їх списав. На гарячій лінії "ПриватБанку" вкладнику не змогли допомогти, тому, що за їхніми словами, операція не була коректно завершена, а повернення не виданих банкоматом коштів назад на рахунок, можливий тільки через два тижні. Викликає подив і те, що термінал знаходиться в банківському відділенні, і самі "кваліфіковані" співробітники банку також не захотіли, або не змогли допомогти у розв'язання проблеми клієнта.

Коментар. Фото: скріншот minfin.com.ua

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів

Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі

Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна

Показати ще

На цей раз "Приват" все ж відповів на коментар, і "обрадував" тим, що зарахування коштів можливо тільки тоді, коли пройде інкасація готівкових коштів в банкоматі. Тобто, навіть бачачи помилку, в банку не довіряють своїм клієнтам, і змушують їх очікувати своїх же грошей тривалий час.

Коментар. Фото: скріншот minfin.com.ua

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що національна валюта України трохи подорожчала щодо долара і євро на цих вихідних.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що Національний банк України на час змінив своє керівництво.

А до цього "Hyser" розповідав про те, з яких ще причин в "приваті" можуть прийняти рішення про блокування Вашої платіжної картки.