За звичайний переказ власних коштів банк може заблокувати вашу платіжну картку
Користувач державного "ПриватБанку"залишив коментар про проблемні послуги, які надає фінансова установа. Про це повідомляти інформаційний портал "GSMinfo", з посиланням на"Мінфін".
Зокрема, клієнтка звернула увагу на недостатню кваліфікацію і хамське спілкування одного з операторів "гарячої лінії" банку, яка так і не змогла допомогти розблокувати карту або хоча б пояснити причини виниклої ситуації.
За словами користувачки, після спроби здійснити платіж зі свого рахунку, транзакція була скасована самим "Приватом", а карта заблокована, через те, що на думку служби безпеки банку, операція була "шахрайською". Навіть попередні дзвінки на номер "гарячої лінії" банку, з номера телефону, прив'язаного до платіжної картки довгий час, і в яких клієнтка намагалася підтвердити проведення фінансової операції, не змогли переконати співробітників "Привату". На думку клієнтки, дівчина-оператор банку, після того, як грубо відповіла користувачеві, ще й заблокувала карту, з помсти за своє занепокоєння, і відв'язала номер від рахунку, тим самим заблокувавши можливість нормальної авторизації та проведення операцій.
"Задоволений" клієнт зазначає, що дзвінки про підтвердження перекладу вона робила самостійно, а повідомлення про те, що оператори підтримки не змогли до неї додзвонитися, і саме тому заблокували рахунок, почали приходити на її електронну пошту пізніше звернення. Втім, клієнтка все ж змогла отримати адекватну відповідь, і щасливо вирішити "свої" проблеми, але не в голосовому режимі, а тільки зайшовши в онлайн-чат технічної підтримки "Привату".
Салат "Різдвяний" для святкового столу з куркою та гранатом: смачно, яскраво та швидко
Стосується кожного, хто має авто: водіїв чекають серйозні штрафи
Школярів чекає інший формат навчання: як змінюється освіта у непрості часи
У пенсіонерів хочуть забрати гроші з банківських карток: пенсії просто зникнуть
До слова, раніше "Hyser" писав про те, що державні виконавці зможуть отримувати доступ до банківської таємниці.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що Національний банк України попередив "ПриватБанк", і направив офіційне попередження про порушення.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що "Приват" необґрунтовано списує кошти з рахунків своїх клієнтів.