За звичайний переказ власних коштів банк може заблокувати вашу платіжну картку
Користувач державного "ПриватБанку"залишив коментар про проблемні послуги, які надає фінансова установа. Про це повідомляти інформаційний портал "GSMinfo", з посиланням на"Мінфін".
Зокрема, клієнтка звернула увагу на недостатню кваліфікацію і хамське спілкування одного з операторів "гарячої лінії" банку, яка так і не змогла допомогти розблокувати карту або хоча б пояснити причини виниклої ситуації.
За словами користувачки, після спроби здійснити платіж зі свого рахунку, транзакція була скасована самим "Приватом", а карта заблокована, через те, що на думку служби безпеки банку, операція була "шахрайською". Навіть попередні дзвінки на номер "гарячої лінії" банку, з номера телефону, прив'язаного до платіжної картки довгий час, і в яких клієнтка намагалася підтвердити проведення фінансової операції, не змогли переконати співробітників "Привату". На думку клієнтки, дівчина-оператор банку, після того, як грубо відповіла користувачеві, ще й заблокувала карту, з помсти за своє занепокоєння, і відв'язала номер від рахунку, тим самим заблокувавши можливість нормальної авторизації та проведення операцій.
"Задоволений" клієнт зазначає, що дзвінки про підтвердження перекладу вона робила самостійно, а повідомлення про те, що оператори підтримки не змогли до неї додзвонитися, і саме тому заблокували рахунок, почали приходити на її електронну пошту пізніше звернення. Втім, клієнтка все ж змогла отримати адекватну відповідь, і щасливо вирішити "свої" проблеми, але не в голосовому режимі, а тільки зайшовши в онлайн-чат технічної підтримки "Привату".
Надя Дорофєєва показала Позитива так, як його не бачила навіть дружина: "Я вже не можу співати"
Весна повертає свої права: в Україну йде довгоочікуване потепління, прогноз погоди
Чому листя томатів стало фіолетовим зі зворотного боку: це не завжди привід для тривоги
Леся Нікітюк зізналась, що відмовляють ноги: "Напердів мені на 5 тисяч"
До слова, раніше "Hyser" писав про те, що державні виконавці зможуть отримувати доступ до банківської таємниці.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що Національний банк України попередив "ПриватБанк", і направив офіційне попередження про порушення.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що "Приват" необґрунтовано списує кошти з рахунків своїх клієнтів.